Versija neįgaliesiems Puslapio struktūra  

Centro komanda dalyvavo tarptautinėje mugėje-konkurse „Verslas – svajonė ar realybė“

2014 m. lapkričio 12 d. Vilniaus paslaugų verslo darbuotojų profesinio rengimo centro komanda dalyvavo tarptautinėje mugėje-konkurse „Verslas – svajonė ar realybė“, kurią organizavo Vilniaus turizmo ir prekybos verslo mokykla. Šioje mugėje iš viso dalyvavo septynios komandos po keturis mokinius: trys komandos iš Vilniaus miesto profesinių mokyklų, trys iš kitų Lietuvos miestų – Alantos, Kėdainių ir Šiaulių – profesinių mokyklų ir viena komanda iš Minsko prekybos koledžo. Mūsų komandą sudarė skirtingų profesijų mokiniai: dvyliktokės floristės Dovilė Mickevičiūtė ir Justina Siromolotaitė, antrakursė interjero apipavidalintoja Darja Bugajec ir antrakursis vizualinės reklamos gamintojas Audrius Ražanauskas. Mokinius ruošė ir konsultavo vyresnioji ekonomikos profesijos mokytoja Vaiva Ščitienė ir mokytoja metodininkė Genoveta Zuokienė.

DSC05617
Mūsų centro komanda su mokytoja V.Ščitienė

Mugės-konkurso metu komandos turėjo atlikti tris užduotis. Pirmoji – amato-verslo idėjos pristatytas prekybos vietoje. Kiekvienai komandai buvo skirta vitrina ir stalas savo prekėms susidėti. Mūsų komanda prekiavo floristikos gaminiais: paveiksliukais, koliažais ir stalo dekoracijomis. Šie gaminiai buvo pagaminti gimnazistų floristų rankomis iš natūralių medžiagų: šakelių, medžio lapų, samanų, riešutų kevalų, gėlių žiedų ir pan. O taip pat ir puokštėmis iš gyvų skintų gėlių. Po mugės-konkurso atidarymo vyko tikras turgus. Mokiniai ir komisijos nariai lankė prekybos vietas, klausinėjo apie produktus, o patikusius galėjo nusipirkti. Komandos narių užduotis buvo pateikti kuo išsamesnę informaciją apie savo prekes, domėtis pirkėjų poreikiais, tinkamai su jais bendrauti. Ši mugė buvo tikras iššūkis mūsų centro komandai, nes mes ruošiame ne pardavėjus, o paslaugų teikėjus. Dėl šios priežasties – kaip pardavėjams – mums stigo iškalbingumo įsiūlyti prekę pirkėjui. Tačiau puikiai mokėjome bendrauti su klientais, domėtis jų poreikiais. Todėl pavyko apsikeisti kontaktais su įmonės UAB „Officeday“ atstove dėl tolimesnio bendradarbiavimo floristikos srityje. Mugės metu mūsų komanda pardavė trečdalį visų atsivežtų prekių.

DSC05614
„Pirkėjui siūlomos prekybos vietoje esamos prekės“

DSC05611
„Jei reikiamos prekės nėra, jam siūloma išsirinkti prekę iš katalogo“

DSC05612
„O jei ir kataloge reikiamos prekės nėra, tai pirkėjui įteikiama vizitinė įmonės kortelė su kontaktais, kad jis galėtų pateikti konkrečius savo pageidavimus.“

Antroji užduotis – komandos ir jos verslo idėjos prezentacija. Buvo galima pasirinkti pristatymo formą: jumoristinę arba rimtą. Mes pasirinkome pastarąją. Savo tariamą įmonę pavadinome UAB „FloraFast“. Visus supažindinom su floristikos istorija, pagrindėme, kodėl pasirinkome tokią verslo rūšį, paaiškinome, kuo skiriamės nuo konkurentų, pateikėme savo įmonės SSGG analizę ir paaiškinome, kaip žadame valdyti verslo riziką. Atlikdama šią užduotį mūsų komanda pasirodė geriausiai. Su pristatymo skaidrėmis galite susipažinti čia.

Trečioji užduotis – Protų kovos. Komandos turėjo atsakyti į 25 loginius klausimus iš ekonomikos bei verslo pagrindų mokymo programos.

Pasibaigus užduotims ekspertų komisija, kurią sudarė atstovai iš verslo pasaulio ir profesinio mokymo srities, išėjo pasitarti. Visą pusvalandį mus linksmino svečiai iš Minsko prekybos koledžo, kurie dainavo dainas, kai kurias net su vaidybiniais elementais. Visos mugės-konkurso metu jų komanda pasižymėjo aktyvumu (prekybos metu) ir sinchroniškumu (pristatant prekybininko profesiją). Mus sužavėjo tai, kad jų komandos nariai neturėjo jokio popieriaus lapo, ant kurio būtų susirašę žodžius, kurios reikėjo pasakyti ar sudainuoti. Dialogai, dainos, informacijos pateikimas buvo puikiai suderinti su judėjimu scenoje ar mizanscenų vaidinimu. Todėl visiškai nenuostabu, kad jų komandą laimėjo pagrindinį šios mugės-konkurso prizą.

DSC05601
„Minsko prekybos koledžo komanda prekybos vietoje“.

Visi gavome padėkas skirtingų nominacijų. Mūsų komandos nariai gavo padėkas už „Geriausią verslo idėjos pristatymą“.

 

 atvira informavimo konsultavimo orientavimo sistema